Flying home for Christmas - Reisverslag uit Steenbergen, Nederland van Robert Bemmelen - WaarBenJij.nu Flying home for Christmas - Reisverslag uit Steenbergen, Nederland van Robert Bemmelen - WaarBenJij.nu

Flying home for Christmas

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

23 December 2008 | Nederland, Steenbergen

Dag vriendjes en vriendinnetjes,

Na een periode van 8 weken in Congo ben ik een aantal dagen geleden weer naar Nederland gekomen, voor een tentamen (als het goed is het allerlaatste ooit) en natuurlijk om gezellig thuis te zijn met kerst.

Vanaf volgende week maandag (29/12)ben ik in Zwitserland bij mijn vriendinnetje (skien+oud&nieuw vieren)en 5 januari zal ik weer naar Congo vertrekken voor de laatste 2,5 maand stage op de brouwerij.

Zondagavond was er een uitzending op RTL4; de documentaire 'een hollands biertje in Afrika', over de Heinekenbrouwerij aan de andere kant van de rivier in Congo-Kinshasa.
Erg leuk en het geeft een goed beeld van de situatie die erg vergelijkbaar is met 'ons' Congo.

link:

(of gewoon googlen op biertje in afrika)

Ten slotte maak ik gelijk van de gelegenheid gebruik om iedereen een topkerst en een goed nieuw jaar te wensen,

Groet,

Robert